czwartek, 14 marca 2013

Foodie Penpal February

W lutym wzięłam udział w bardzo fajnej akcji Foodie Penpal. Akcja polega na wysłaniu paczki z zawartością okołokuchenną. Szczegóły możecie znaleźć tutaj.
W paczce, która przyszła do mnie od Sylwii z bloga Hapiness is homemade znalazłam:
  • herbatę Twinings wiśniowo-cynamonową
  • przyprawę do Stir-Fry
  • dwie laski wanilii
  • herbatki o smaku Sweet Chilli
  • gotowe mieszanki przypraw
  • miód w laskach


Ostatnia pozycja od razu mi się spodobała. Miód w laskach jest rewelacyjnym pomysłem :D Reszty zawartości jeszcze nie próbowałam, czekały na zrobienie zdjęcia ;) Herbatka Twinings zapowiada się bardzo smacznie :D


2 komentarze:

  1. Nie słyszałam jeszcze o takich paczkach. To może być fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, niestety dość sporo kosztują paczki z Polski za granicę z tego co się orientuję :) Myślę, że zorganizowanie takiej akcji na terenie Polski byłoby fajnym pomysłem :)

    Bardzo miło mi było być Twoim Foodie Penpal :)

    OdpowiedzUsuń