sobota, 21 września 2013

Kanapka z paluszkami rybnymi

Pierwszy raz zobaczyłam takie kanapki w programie Jamiego Olivera. Strasznie mi się spodobały, więc jeszcze tego samego, albo następnego dnia zrobiłyśmy je razem z Olą u niej. Wyszły przepyszne, taka przekąska przed obiadem zaraz po powrocie ze szkoły ;)
A tę wersję przygotowywałyśmy w akademiku niemal codziennie razem z Niną w sesji letniej :D



Składniki (na jedną kanapkę):

  • dwie kromki chleba tostowego
  • dwa paluszki rybne
  • liść sałaty
  • łyżeczka majonezu
  • łyżeczka ketchupu
  • łyżeczka sosu kanapkowego lub innego ulubionego


Paluszki najlepiej upiec, mają wtedy tylko tyle tłuszczu, ile im producent dał ;) Ja piekę w 200 st. do zrumienienia, ok. 10-15 minut. Jedną kromkę posmarować ketchupem, drugą majonezem. Ułożyć umyty liść salaty na jednej z kromek, a na nim paluszki. Paluszki posmarować sosem kanapkowym. Wszystko razem zamknąć i szybko zajadać! enjoy c:







2 komentarze:

  1. fajny pomysł :)wiem że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale dzieki temu możemy się wszystkie odnależć :)
    mam nadzieję że się nie gniewasz… :) u mnie jest wszystkiego po troszku - kuchnia moda kosmetyki zapachy :)
    to juz ostatnie dni konkursu zapraszam :)
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń