sobota, 9 lutego 2013

Pizza z serowymi brzegami


Składniki na ciasto:
  • 1,5 łyżeczki suchych drożdży
  • szklanka ciepłej wody
  • 400-450 g mąki 
  • 0,5 łyżeczki soli
  • 1 łyżeczka cukru
  • odrobina oliwy
  • mozarella


Do maszyny do chleba wlać wszystkie składniki, najpierw mokre, potem suche, na końcu drożdże. Nastawić na program wyrabiania ciasta. Kiedy skończy się wyrabiać, wyjąc, podzielić na 2-3 części i rozwałkować każdą. Na brzegach posypać starty ser, po czym zawinąć brzegi i zakleić je dokładnie. Posmarować sosem, posypać serem, układać ulubione dodatki. Piec w najwyższej możliwej temperaturze do zrumienienia brzegów i sera. enjoy c:




3 komentarze:

  1. Ale wypasna! Moge kawalek? Ja po upieczeniu lazanii mam juz doscy na dzis i pizza powstanie jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Natychmiast po tym, jak zobaczyłam te zdjęcia, zaburczało mi w brzuchu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio robiłam pizzę z serowym brzegiem, na wzór tej z PH :) Twoją też mam chęć wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń