czwartek, 18 lipca 2013

Kawa mrożona dla alergików

Brat i bratowa oczekując na trzecie dziecko zmagają się z uczuleniem starszych chłopców. Wyeliminowali całkiem krowie mleko z diety i sami też przesiedli się na mleko ryżowe i owsiane. Dzięki temu, ja odkryłam, że mleko ryżowe jest smaczne i nie szkodzi mi! Taką kawę serwują sobie codziennie Krzysiu i Ania, a ja będąc w odwiedzinach u nich także w niej zasmakowałam ;)



Składniki:
  • ok. 200-250 ml mleka ryżowego
  • espresso z kawy niskodrażniącej
  • łyżka miodu gryczanego
  • kostki lodu

Mleko wlać do szklanki. Espresso (nie musi być przestudzone) dodać do mleka. Dodać miodu i wymieszać do rozpuszczenia. Dopełnić kostkami lodu (kupne są twardsze niż domowe, dzięki czemu dłużej się rozpuszczają). enjoy c:

4 komentarze:

  1. Mmm :) Za taką kawę dałbym się teraz pokroić :) Chociaż nie jestem alergikiem ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak smakuje, wygląda wspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda wspaniale :) Niestety jestem alergiczką i mam zakaz spożywania miodu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo coś dla mojego faceta-alergika ;) choc w taki mały sposób uprzyjemnię mu tę znienawidzoną przez niego porę roku, dzięki ;) może podzielisz się z innymi tym przepisem, choćby tutaj https://www.facebook.com/mojanowafigura/app_357466927710122 ? nich inni też pokosztują takich pyszności ;)

    OdpowiedzUsuń